•STEAM IKIMOKYKLINĖSE UGDYMO ĮSTAIGOSE•

STEAM ugdyme akcentuojamas kūrybiškumas ir techninė kūryba kaip tarpdisciplininė prieiga,

ją racionaliai derinant su atskirų mokomųjų dalykų ypatumais.

STEAM

SAVAITĖ

Ieškodami inovatyvių būdų ugdymo(si)  kokybės gerinimui, STEAM metodikos elementus mūsų įstaigos mokytojai taiko jau nuo 2019 metų.

Šiais metais  siekiame įsitraukti į tarptautinį STEAM mokyklų tinklą. Daugelį tradicinių veiklų keičiame į eksperimentus, tyrinėjimus, stebėjimus, „projektavimus“, hipotezių kėlimus, bandymų būdu, jų tikrinimus ir  pan. STEAM metodikos pagalba vaikai tobulina savo mąstymo įgūdžius, mokosi problemų sprendimo, diskutuoti, samprotauti, sutelkti dėmesį, lavina pagrindinius pojūčius, stiprina pasitikėjimo savimi jausmą.

Vasario mėn. vykdėme trumpalaikius, savaitinius STEAM projektus grupėse – SNIEGAS. VANDUO. LEDAS. Štai „Smalsučių“ grupės vaikai kartu su mokytoja Ieva tyrinėdami sniegą susipažino su jo savybėmis, spalvindami įvairiomis spalvomis, stebėjo, kaip tirpsta sniegas ir liejasi spalvos. „Pelėdžiukų“ grupės ugdytiniai sukūrė „ledo muziejų“ kartu su lediniais eksponatais. Artėjant Vasario-16ąjai, daugelio grupių mažieji tyrinėtojai savo darbus skyrė Lietuvai: „Kodėlčiukai“ piešė sniego paveikslą „Mes mylim Lietuvą“, „Bitučių“ gr. vaikai statė „Gedimino pilį“, „Kačiukai“ gamino sniego šventinį tortą, na, o mažieji „Drugeliai“ su „Aitvarėliais“ statė nuostabias pilis iš įvairių formų „sniego plytų“. Reikėjo nemažai įžvalgų, apmąstymo ir suvokimo, kad būtų pasiektas toks puikus rezultatas.

Daugiau apie STEAM ugdymo įstaigose skaitykite ČIA.

NUOTRAUKŲ GALERIJA

STEAM "AITVARĖLIUOSE"

STEAM "BITUTĖSE"

STEAM "DRUGELIUOSE"

STEAM "KAČIUKUOSE"

Tęsiamas Science Technology Engineering Art Mathematics projektas veikla „Kačiukų“ grupėje „Ugnikalnio išsiveržimas“ (pagal 2022 m. STEAM veiklos planą)

Vaikai yra smalsūs pasaulio stebėtojai ir tyrinėtojai. „Kačiukų“ grupės ugdytiniai jau buvo girdėję apie tai, kad gamtoje vyksta nepaprasti ir kartais bauginančiai atrodantys reiškiniai, pvz. tokie, kaip ugnikalnio išsiveržimas. Aptarę ugnikalnių rūšis ir savybes, mažieji tyrinėtojai kartu su mokytoja Barbora patys pabandė pasigaminti „išsiveržusio  ugnikalnio“ efektą. Tam reikėjo iš popieriaus ir plastilino pagaminti ugnikalnius su krateriais, acto, sodos ir maistinių dažų.  Ugdytiniai susidomėję stebėjo, kaip geltonos, žalios ir raudonos (vaikai nusprendė naudoti Lietuvos vėliavos spalvų dažus) putos – „lava“ nesustabdomai veržėsi ir veržėsi iš „ugnikalnių“, aiškinosi kodėl taip atsitinka, kokia įvyksta cheminė reakcija. Įdomus ir įtraukiantis eksperimentas vaikams paliko didžiulį įspūdį.

STEAM "KODĖLČIUKUOSE"

STEAM "PELĖDŽIUKUOSE"

STEAM "SMALSUČIUOSE"

STEAM "ŽIOGELIUOSE"